Rom - dag 3

Hej

Stallet vi bor pa har inget las pa toaletten och inget varmt vatten, temperaturen ar nagonstans mellan kallt och frysgrader... man far sta lite halvt under vattnet for att inte do av kold. 
Igar kvall sag vi fotboll igen, fast den har gangen pa en Skottks pub som var lite trevligare an den Irlanska puben. 
Idag har det varit fint vader, varmt och skont. Vi har besokt Spanska trappan, Fonatana di Trevi, fontanen ligger mot soder sa att den alltid ska bli belyst av solen, och en park (dock inte lika fin som Citudella i Barcelona).

Emelie

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej kusin vitamin!

Nu sitter jag hemma hos dig och ska fira valborg, problemet är bara att det är nån som saknas - DU =)

Men ha det gott och njut för mig oxå!



Kraam

2009-04-30 @ 18:01:22
Postat av: Anonym

Hej kusin vitamin!

Nu sitter jag hemma hos dig och ska fira valborg, problemet är bara att det är nån som saknas - DU =)

Men ha det gott och njut för mig oxå!



Kraam

2009-04-30 @ 21:39:44
Postat av: Nicolina

Har bara en sak att säga brudar: Det som inte dödar det härdar!;)

2009-05-01 @ 14:38:54
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/
Postat av: Gunnel Österberg

Hej Tjejer! Vem har sagt att det skall finnas lås på toan och värme på rummet. Ni kommer att uppskatta sån lyx när ni kommer hem igen. Vi var hos Mårtensson/Cedervall i Vamlingbo i går kväll. Jättegod mat och besök på revyn. Jättetrevlig kväll! Ha det gott! Hälsar Gunnel

2009-05-01 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0